Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

2018.01.24. - Ültetés

2018. január 26. - HespV

Nos, a kábelnek kifúrtam a lyukat, körbe raktam alufóliával a doboz oldalát. Nincs más hátra mint tényleg csak az ültetés. Az első körös magok már a tőzegkorongban vannak. A C. chinense fajba tartozó paprikáknak hosszabb szezonra van szükségük.

20180124_194112.jpg

Íme a fóliákkal és a kábellel felszerelt láda. A lámpákat csak az után szoktam felrakni, miután kihajtanak az első magoncok.

20180124_195255.jpg

Tavaly kipróbáltam a tőzegkorongos megoldást. Annak ellenére, hogy nem a legköltséghatékonyabb megoldás, nekem nagyon bejött. Szerencsére a tálcában pont akkora bemélyedések vannak, mint a korongok, így szépen el lehet helyezni benne őket.

20180124_200257.jpg

Tavaly "jól" jártam én is a Blumen-es magokkal... Idén nem kockáztattam, a Fatalii netről rendeltem a magokat. Pár éve már próbálkoztam ezekkel a magokkal, akkor nem volt túl nagy sikerem. Mondjuk az tény, hogy a saját hibámnak köszönhető 70-80%-ban. Nemsokára kiegészítem az idei új fajtákkal a Chili fajták című bejegyzésem.

20180124_201950.jpg

A tőzegkorongok nagyjából 10-15 perc alatt szívják meg magukat kellő mennyiségű vízzel. A közepén lévő kis lyukakba kell belerakni a magokat, és betakarni. Tippként ajánlom, hogy egyszerre csak egy fajta magos tasak legyen nyitva, hogy ne keverjük össze a fajtákat.

20180124_204043.jpg

Naponta szellőztetem a mini üvegházakat, és ilyenkor szoktam pótolni a szükséges vízmennyiséget. Ezért is szeretem a tőzegkorongos megoldást, mert nehéz túlöntözni.

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr6013605937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása