Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

2018.01.21. - Lassan de biztosan

2018. január 26. - HespV

Idén később kerülnek a földbe a magok. Az elmúlt két évben már január 16-án elkezdődött a szezon az első magok elültetésével.

img_20180121_185958_1.jpg

A láda aljába beszabtam a hőtükör fóliát, megjöttek a magok Finnországból, beszereztem a tőzegkorongokat és előkerestem egy garnitúra mini "üvegházat". Pincéből felhoztam a lámpákat és a fűtőkábelt. Egyedül alufóliát felejtettem el venni. Holnap pótolom, plusz kifúrom a láda oldalát a fűtőkábelnek. Az eredeti terv az volt, hogy három műanyag tálcát teszek a ládába, de a plusz méreteknek köszönhetően bele fog férni mind a négy! :) Jövő héten folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr113593145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása