Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

Újrahasznosítás - önöntöző palánta cserép

2017. március 04. - HespV

Tegnap éjszaka nézegettem videókat, és McMenemy úr videója nagy hatással volt rám. :) Ezért fogtam magam ma délelőtt, és elrongyoltam a közeli kertészeti áruházba, vettem tőzegkorongot, kiittam a maradék vizet két flakonból, plusz lenyúltam egy szivacsot az feleségemtől.

img_20170304_115144.jpg

Őszinte híve vagyok az újrafelhasználásnak és a környezetvédelemnek, ezért külön tetszett ez az ötlet. Hamarosan elültetem a harmadik 24-es csapatot is amiben már lesz paradicsom és mexikói uborka is. Azért lesz ez számomra érdekes, mert még soha nem próbáltam ki a tőzegkorongot, majd most kiderül, hogy mennyire fog beválni. A harmadig csoport magoncait 9 cm-es cserép helyett ilyen önöntözős cserepekbe fogom elültetni, és ha beválik, akkor jövőre csak ezeket fogom használni. Folyamatosan be fogok számolni a projektről az ültetési naplóban (remélem sikeresebb lesz mint a gyökeresztetés). :)

img_20170304_115159.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr4612311403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bratya 2017.03.11. 11:07:47

És ez hogy önöntözős?

HespV 2017.03.11. 11:19:51

A szivacson keresztül szívja fel a vizet a föld. Itt már van benne föld, és növény is:

urbanchili.blog.hu/2017/03/09/2017_03_453
süti beállítások módosítása