Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

Sajtos chili krémes virsli

2017. január 24. - HespV

img_20170124_194941.jpg

Rém egyszerű, de annál kellemesebb vacsora vagy reggeli ötlet.

Hozzávalók:

  • Virsli
  • Sajt
  • Kenyér
  • Chili krém
  • Savanyított Pepperoni
  • Paradicsom/paprika

Elkészítés:

A virsliket bevagdostam és a hézagokba kentem egy vékony réteg chili krémet, az apróra vágott sajtot, és végül a tetejére megint chili krémet kentem. A virsliket két szelet kenyérre tettem, és úgy tettem be a melegszendvics sütőbe. 5-10 percig kell sütni sütőtől függően. Savanyított Pepperoni paprikát, és paradicsomot ettem mellé. Ami külön tetszik ebben az összeállításban, hogy a kenyér beszívja a zsírt és a sajt összeolvad a chili krémmel.

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr6812151631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása