Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

Lassan vége a szezonnak

2016. október 31. - HespV

Sajnos az idei szezon végéhez közeledek. Ez az év nem lett a legsikeresebb, sokat hibáztam és sok gond is akadt, gondolok a levél tetvekre, üvegházi liszteskékre és az őszi poloska invázióra. Elkezdtem az erkélyt rendbe rakni, csak pár növényt hagytam kint, amelyeket nem akarok átteleltetni. Gondozom őket ameddig bírják a kinti hideget.

img_20161031_130153.jpg

 Cserepeket és a többi edényt is levittem már a pincébe, szemetet meg elkezdtem összegyűjteni. Amennyi tövet tudtam, behoztam a lakásba. A már tavaly átteleltetett Naga Jolokián kívül még a Habanerokat, és a Carolnia reaperet szeretném átteleltetni. Íme a nagyszobában lévő dzsungel. :D A képen fellelhető asszony egy két virága is.

img_20161031_154556.jpg

A konyhapárkányon lévő csapat igen tetszetős. Mini chili csapat. :D A növények nem nőttek nagyra, mert hagytam őket kis cserépben.

img_20161031_154618.jpg

Habanero quatro tele van zöld paprikával, valamiért nem igen akar érni. Szerencsére jól viselte a beköltözést, nem dobálta el a leveleit.

img_20161031_154543.jpg

Nem úgy, mint a Carolina. Tele volt virággal, eddig a 60% legalább leesett, plusz dobálja a leveleit is. Majd igyekszem hűvös helyre tenni, hátha áttelel.

img_20161031_154550.jpg

Eddig a leszedett terméseket egyből frissen ledaráltam, és már ment is az üvegbe, de most a mindennapi elfoglaltság miatt nem volt se időm, se erőm. Felfűztem őket, és felakasztottam a tűzhely fölé, megvárom míg kiszáradnak, és utána fogom ledarálni kápiával. Palotai vegyes lesz a fantázia neve! :D

img_20161031_154635.jpg

Remélem decemberig lesz még kis sikerélményem. Tavaly december 6-án még tele volt gyönyörű piros paprikákkal a Naga Jolokia. Jövő évben okosabban fogom csinálni, mint idén. Nem fogok ilyen sok fajtát ültetni (idén kb. 15 különböző fajtát ültettem), és ha netán több palántám lesz, mint ami elfér a balkonon, akkor túladok rajtuk. Ha minden összejön, akkor meglesz az új nevelő dobozom, ez lesz a nevelő dobozok Rolls Royce-a. Tavaly vettem fűtő kábelt, csíptetős lámpákat, és mini üvegházakat, idén pedig beszereztem hőtükör fóliát. Jövőre vezetni fogok itt a blogon ültető naplót, hogy tudjak másoknak is segíteni vele, és vissza tudjam nézni mikor mi történt.

img_20161030_140025.jpg

Majd még jelentkezem, addig is nyugodalmas jó éjt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr5111917965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása