Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

2017.01.19 - Magok a földben! :D Erre vártam egy éve

2017. január 19. - HespV

Imádom a chili nevelést! :D Több izgalmas pontja van: magvetés, az első magoncok, az első levélpárok megjelenése, a kiültetés a balkonra, az első virágok és az első termések. A magvetést a mai napon kipipáltam. Délután kipróbáltam, hogyan működik az új szerkezet. Szerencsére a hőtükörfólia és a fűtőkábel jól szerepel, a keltetőkben fél óra után 30 °C volt.

img_20170119_180853.jpg

A csávázott magokon kívül a többit beáztattam egy napra, és magvetésre alkalmas földbe ültettem őket.

img_20170119_184443.jpg

Íme egy utolsó csoportkép a magokról. :D Összesen 48 magot ültettem el. A magokra befedtem 1-2 mm földdel, meglocsoltam őket és beraktam a nevelő dobozba.

img_20170119_185809.jpg

Kicsit tartok a magok egy részétől, hogy nem fognak kikelni, de nem esem kétségbe mert van még idő ültetni utólag más fajtákat. Paradicsomokat és a mexicói uborkákat majd csak tavasszal fogom elültetni. A keltetőket naponta fogom szellőztetni és amint kibújnak az első magoncok felszerelem a lámpákat, és előszedem a ventilátort.

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr2012138965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása