Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

2017.01.18 - Magok áztatása - csak nem bírtam magammal

2017. január 18. - HespV

Amióta összeraktam a keltető dobozt, azóta érzem a viszketést. Meg van a doboz, vannak magok.... :D Szóval kiválogattam a fajtákat amiket idén fogok ültetni:

  • Basket of Fire
  • Blondie
  • Carolina Reaper
  • Cayenne
  • Chocolate Naga Jolokia
  • Naga Morich
  • Pepperoni
  • Pepperoni édes
  • Trinidad Moruga Scorpion.

A Pepperoni-ból 3-3 darabot fogok ültetni, a többiből pedig fajtánként hatot. Eddig soha nem áztattam a magokat, idén először kipróbálom.

img_20170118_200924.jpg

Holnap estig hagyom úszni a magokat, utána mehetnek a keltetőkbe. Ma amúgy sem tudtam volna elültetni őket, mert a palántaföld amit vettem meg volt fagyva! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr6112136879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása