Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

Életem első chili szósza

2017. március 29. - HespV

Megtört a jég. Amikor elkezdtem hobbi szinten chilivel foglalkozni, akkor valamiért nem vonzott a chiliszósz készítése. Ezzel egészen idáig így voltam, de a kényszer nagy úr. Az átteleltetett töveken sok paprika volt, amiket nem akartam se kiszárítani, se krémnek ledarálni (a kápia elég ritka, és drága ilyen tájt). Maradt a chili szósz.

img_20170329_194805.jpg

Kerestem recepteket, és úgy döntöttem, hogy az első szósz egy kicsit pikánsabb, édesebb lesz. Úgy is lett. :D Azt hozzá kell tennem, hogy szükség volt a sikerhez a feleségem szakértelméhez is! Nélküle nem sikerült volna. :) Az első sikeren felbuzdulva idén fogok készíteni egy kicsit magyarosabb változatot is.

img_20170329_202059.jpg

Nekem nagyon bejön! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr7912386565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása