Chili paprikát minden balkonra!

Urban Chili Kert

2017.01.17 - Idei nevelő doboz

2017. január 17. - HespV

Terveztem egy faládát az idei évre ami tökéletes lett volna nevelő doboznak tavaszra, és jó lett volna az eszközöket tárolni egész évben, de a beszállító megcsúszott az alapanyagokkal. Három hónapot! :D Ezért idén is karton dobozt fogok használni.

img_20170115_134246.jpg

Doboz hozzávalók:

  • Banános doboz
  • Alufólia
  • Hőtükörfólia
  • Ragasztószalag
  • Kétoldalú ragasztó

A hőtükör fóliából vágtam egy akkora darabot amekkora beleilleszkedik a dobozba, és bele ragasztottam az aljába kétoldalú ragasztóval.

img_20170115_134705.jpg

A következő lépésben a doboz oldalát belülről kibéleltem alufóliával, amit ragasztószalaggal rögzítettem.

img_20170115_140321.jpg

Azért is jó a banános doboz mert lyukas az oldala, így könnyebb bevezetni a tavaly beszerzett fűtőkábelt. Kilyukasztottam a fóliát is a kábelnél.

img_20170115_140811.jpg

A kábelre teszem rá a miniüvegházakat, végül a doboz oldalára a csíptetem a lámpákat amint kihajtottak a magoncok.

img_20170116_132655.jpg

Léteznek sokkal kifinomultabb, és nagyobb kapacitású megoldások, de nekem idén ez elég lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanchili.blog.hu/api/trackback/id/tr612133379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása